پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

تولد ماهانی- یکسالگی- اولین تولد

1397/4/13 12:24
نویسنده : مامان ملیحه
181 بازدید
اشتراک گذاری

به به  به به تولد تولد تولد بارونه

عزیز من گل من تولدت مبارک

امروز سیزده تیرماه تولد یکسالگی گل پسر من که ساعت ده بدنیا اومده هست

وای چه روز خاصی بود امروز

خدا به همه قسمت کنه ازاین لحظه ها

خیلی ذوق دارم براش

امیدوارم باهام همکاری کنه یه تولد یادگاری براش بگیرم

تصمیم گرفتم پنج شنبه شب یعنی فردای تاریخ تولدش یه تولد با حضور مادرجون اینا و مامان جون اینا بگیرم

خداکنه همکاری کنه همه چی عالی پیش بره

دست باباوحیدم تو این شرایط سوخته یکم شرایط سخته اما ایشاله میتونم ازپسش بربیام

تم تولدم رنگین کمان انتخاب کردم

خیلی ذوق دارم برای تولدش . حالا نمیگم چی براش خریدم تاسوپرایز بمونه فعلا:)))))))

ایشاله 120 ساله بشی پسرم عمرباعزت و افتخار

پسندها (7)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
13 تیر 97 12:44
تولدت مبارک باشه گل پسرجشن
مامان صدرامامان صدرا
13 تیر 97 21:36
تولدت مبارک عزیزم😚😚