پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

هورااااااااااااااا تولدت مبارک ماهان جونم :-*

1397/4/14 8:47
نویسنده : مامان ملیحه
588 بازدید
اشتراک گذاری

یه دونه پسر دارم من قند عسل دارم من :)

به به به به :) عزیز من گل من تولدت مبارک:) ماه تابانم ماهان جان تولدت مبارک عشقممحبت

بالاخره من با تمام سختی ها و کارهایی که رودوشم بود موفق شدم یه تولدرنگین کمونی برای گل پسرم بگیرم

خیلی شب خوبی بود با اینکه معمولا ماهانی توشلوغی بهونه میگیره ولی بازم راضی بودم و همه چی خوب پیش رفت. همه زحمت کشیدن سنگ تموم گذاشتن تاخوش بگذره . ماهانی کلی جایزه و وسیله نقلیه هدیه گرفت.

ما یه ماشین بزرگ براماهانی خریدیم کلی ذوق کرد پسرمون . عموها براش اسکوتر گرفتن . مادرجون  پدرجون ماشین دیوونه گرفتن . مقدم خاله موتورگرفت. خاله فهیمه ماشین کنترل دار:)))))))

اینم فیلم ماشین بازی ماهانی قلقلی

خاله سمیه خیلی کمکم کرد تو کارهام خیلی ازش ممنونم. یه شلوارخوشکلم براماهانی خریده بود . مامان جون  ایناهم حوله تن پوش خریده بودن:)

از باباوحیدم ممنونم خیلی کمکم کرد با اینکه دستش سوخته بود . یه کلیپ خوشکلم برات ساخت که ایشاله دراولین فرصت میزارمش اینجا.

خیلی ذوق داشتم برای تولد یکی یه دونم و خداروشکر همه چی ازدید خودم رضایت بخش بود . البته طبق معمول شما تو شلوغی همش توبغلم بودی ولی چون تولدت بود سنگینی بغل کردنتم برام شیرین بود عزیزممحبت

از عمو سعیدم بخاطرعکسهای قشنگی که گرفت خیلی ممنونمزیبا

پسرقشنگم تولدت هزارتامبارک:) همیشه سالم و شاد و سربلند باشی الهی:)

دوستتون دارم تاهمیشه هم تو رو هم بابارو:)

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
16 تیر 97 9:22
تولدت مبارک قند عسلجشن
مامان صدرامامان صدرا
16 تیر 97 10:20
تولدت مبارک پرنس خوشگل ❤❤❤ چه کیک خوش رنگی👌
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
16 تیر 97 14:03
جانم ای جان جان تولدش مبارککککککک انشاءالله 1200000000000000ساله بشه خوشگلممم 🎉🎊🎁🎂🎈
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
16 تیر 97 14:04
وب شمام عالیه ما دنبال کردیم اگه دوست دارین دنبالمون کنین ممنون 
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
16 تیر 97 14:25
تولدت مبارکجشن
مامان آیسلمامان آیسل
16 تیر 97 16:03
مبارک تولد گل پسرتونمحبت
sarasara
16 تیر 97 18:43
چه تولد قشنگی  مبارک باشه ماهان جون انشالله 100  سالگیت
مهدیه
16 تیر 97 21:10
تولدش مبارک
انشاالله دامادش کنی آقا ماهانو ملیحه جان
 
مامان ملیحه
پاسخ
مرسی مهدیه جان . ممنون که سرزدی