پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 25 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

بیست ماهگی

1397/12/13 11:40
نویسنده : مامان ملیحه
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشجل مادر

جیگرطلای مامان امروز بیست ماهش شد اولین باری که تونست اسم خودشو بگه دقیقا روز بیست ماهگی بود

وای که چه شیرین میگی ماهان

تو این روزا بشدت عاشق علی هستی وقتی اون میاد خونمون کلی ذوق میکنی بوسش میکنی

یه دوست جدیدم پیدا کردی حانیه خانم دختر رییس بابا

رفتیم خونشون بهش میگفتی آنیه:))

اوج شیرین کاریات و الو گفتن هات این روزاست که من میمیرم برات

میگم ماهان اجازه میدی بخورمت میخابی سریع که بخورمت

میگم ماهان میخام اهن بدم خودت میخابی دهنتو بازمیکنی

میریم پوشک شی میگی ااقا شیره اخه من یادت داد به اقا شیره بگی نگاه نکنه زشته :))

اما یه مشکل بزرگ داریم باهات این روزا اصلا غذانمیخوره شیشه شده برات پستونک خیلی نگرانم میکنه این موضوع- هرکاری میکنم غذا نمیخوری :(((((((اخه چرا پسرخوب

خیلی زود داری بزرگ میشی دلم برا این روزا و بامزگیات تنگ میشه اخه

یکی ازخوشمزه ترین کارات اخرشبه دست من و بابا وحید و میگیری میگی دست لالا بعد مارومیبری رو تخت قصه برات بگم بخابی

اخه تو چقد شیرینی تربچه دوست داشتنی من😊

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)