پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

پایان نه ماهگی و شروع کار مامان ملیحه

1397/1/14 9:41
نویسنده : مامان ملیحه
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشمزه ترین و تپلی ترین پسر دنیا

سلام به ماهانی خودم

سلام به پسرقشنگم که باید ازامروز ازمامانش جدابشهسکوت

پسرقشنگم شرایط حال مامان جون و شرایط شغلی مامان ملیحه باعث شد من تو رو از چهارده فروردین یعنی پایان نه ماهگی بزارم مهد درخشش پیش خانم برزگر خانم سلطانی خانم حاجیلوزیبا

خودم خیلی غصتو میخورم بخدا

اما چاره ای نیس .

همه سعیمو میکنم تو زمانی که باهمیم تمام انرژی مادریمو برات بزارم

من خیلی نگرانتم بابت مهد اما میدونم تو پسرقوی ای هستی و با مهد و دوستات کنارمیای

هرروز صبح من و تو و باباوحید باهم راه میفتیم اول بابا رو میزاریم سرکار بعد تو رو میزارم مهد بعدشم من میرم سرکار:)

بااینکه خیلی سخته و خیلی اذیت میشی ولی دلم روشنه خیلی زود با دوستات کنارمیای:-*محبت

پسر نازنینم اینو بدون اگه همه دنیا هم تحویلت نگیرن من و باباوحید با تمام وجود عاشقتیم

پسندها (1)

نظرات (0)