پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

تولد مامان ملیحه

1397/1/12 10:54
نویسنده : مامان ملیحه
2,059 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از فیلم سوپرایز تولد مامان ملیحه

سوپرایز باباوحید براتولد مامان ملیحه

امسال تولد سی سالگی با حضور گل پسرم زیبایی دوچندان داشت

سی سالگی من با نه ماهگی پسرم مطابق شد!
سی سالگی شاید برای خیلیا سن خاصی باشه برای خیلیام فرقی نکنه...
اما برای من خیلی خاصه.
من میگم سی سالگی و موهای سفید شقیقه‌ام گواهی روزهای سخت و آسون بیست و چند سالگیم رو میده 
من میگم سی سالگی و چهره‌ی جا افتاده‌ام توی قاب آینه لبخند میزنه 
من میگم سی سالگی و قلب پر آشوبم گواهی بر نگرانی یک مادر میده!!
سی سالگی یعنی .....بگذریم اگه سی سالگی رو دیدی میدونی یعنی چی اگه نه بعدا میفهمی🙂
پسرم من سی ساله شدم و تو نه ماهه. و حالا روزهایی آغاز میشود که برای من و تو روزای سخت دل کندن هست..
امیدوارم روزی که تو سی ساله میشوی غرق خوشبختی باشی و به مادرت افتخار کنی

پسندها (1)

نظرات (0)