پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

اولین دندون

1397/1/19 10:02
نویسنده : مامان ملیحه
214 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای وای از این دندون

چی کشیدیم ما

یه دو ماهی (پنج تاهفت ماهگی) خیلی بیقراری میکردی همه ربظش میدادن به دندان

ولی پایان نه ماهگی خیلی بی سروصدا موقع آب خوردن با لیوان شیشه ای حس کردم صدا میاد

نگو صدای برخورد دندون قشنگت با لیوان بوده

بالاخره در پایان نه ماهگی اولین دندون قشنگ پسرم دراومد عزیزم چه قدر ناناز هست این مرواریدت اینقدر ذوق این دندون رو کردم که نگو

مبارکت باشه نازنینم

همیشه بخندی با این مرواریدای خوشکل

حالا میخام برات آش درست کنم . اش دندونی

مامان جون که مریضه . منم وارد نیسم ایشاله یکم سرچ کنم این هفته اندازه توانم برات درست میکنم حتما

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 اردیبهشت 97 14:20
مبارک دندوناش