پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

دانلود آهنگ های لالایی

1395/11/18 15:37
نویسنده : مامان ملیحه
150 بازدید
اشتراک گذاری

علما میگن  برای ارتباط با جنین ، شروع ارتباط نوزادان با موسیقى شروع خوبی برای برقراری ارتباط  قبل از تولد آنهاست. به طورى که امروزه محققین به خوبى مى دانند جنین هاى چهارماهه نسبت به موسیقى واکنش نشان مى دهند و با آن در داخل رحم آرام مى شوند.

رو همین حساب صحبت علما منم تصمیم گرفتم یکسری آهنگ لالایی جمع آوری کنم وقتی رانندگی میکنم مسیرمحل کارو باهاش زمزمه کنم تا تو هم با این صداها مانوس بشی

برای همین ازباباوحید خاستم دانلود کنه برام

بعضی این لالایی ها از دید بابا وحید بیشتر بچه رو میرقصونه تا بخوابونهخندونک مثل مهتاب اومده بالاچشمک

v gh, [۰۶.۰۲.۱۷ ۱۵:۴۹]
اینو بذاری بچه پا میشه میرقصه که
نمیخوابه که 😀😀😀

بعضی هاشم بنظر من آدم بیشترگریش میگیرهقهر

بهرحال باباوحید یه سری لالایی برای من جمع اوری کرده تا تورانندگی به همراه تو  گوش بدم محبت

امیدوارم بعد تولد با شنیدن این لالایی ها آروم و قشنگ بخوابی خوابای خوشکل ببینیبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دوست
24 بهمن 95 10:48