پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 27 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

تولد باباوحید

1398/3/16 10:39
نویسنده : مامان ملیحه
792 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولدت مبارک 

بله بازهم تولدی دیگر

تولد باباوحید 16 خرداده . هرسال میفته بعد تعطیلات رحلت امام . هماهنگی براتولد دورهمی سخت میشه. پارسال تو ماه رمضون بود و اولین تولد باحضور تو بود . یه کیک لپ تاپی گرفتم و مامان جون اینارو افطاردعوت کردم تولد گرفتیم

امسال گفتم نوبتیم باشه نوبت مادر پدرهست 

فکرامو کردم چکار کنم چکارنکنم

تولد بابا وحید امسال فردای عیدفطربود. من با عمو فرید هماهنگ کردم کارای کیک رو بکنه ما که برسیم کردج بساز تولد اماده باشه بابا سوپرایزشه

دست همشون درد نکنه هماهنگ بودن و تارسیدیم بابا سوپرایزشد

من برای بابا به سلیقه خودم شلوارجین و کفش اسپرت خریده بودم . بابا جین نمیپوشید اصلا منم ریسک کردم خریدم اما میدونسم باباوحید به هدیه های من احترام میزاره و حتما میپسنده و میپوشه اتفاقا خوشش اومد

اینجا تو 23 ماهه شدی و خیلی آقا

ایشاله یکماه دیگه تولد دوسالگی خودته پسرقشنگم

ازخدا برای هردوتون لبخند و سلامتی و خوشبختی میخام

بابا چندماهیی هست که کلاسه سه تار یکی ازعلاقه مندیای دوران نوجوانیشو میره و تا الان سکرت مونده بود و روزتولدش به همه گفتم بابا قراره یه سه تار زن حرفه ای بشه

خیلی روز خوبی بود کلی خوش گذشت بهمون . فرداشم با عمو سعیداینارفتیم پارک تنیس جهانشهر کرج کلی با رهام بازی کردی تاب تاب سرسره 

ایشاله همیشه دلت خوش باشه عزیزم

دوستتون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)