پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 28 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

دوهفته اول زندگی ماهان کوچولوی من

1396/5/1 14:25
نویسنده : مامان ملیحه
181 بازدید
اشتراک گذاری

تاروز دهم زایمان پدرجون مادرجون پیش ما موندن کلی براموو ن زحمت کشیدن. ازمادرجون پوشک کردن و شستن و حمام کردن و ....اینارویاد گرفتم. اوناهم دیدن من دیگه راه افتادم روزدهم تصمیم گرفتن برن البته مامان جون یک هفته بیشتر پیشم موند تا تعطیلات بابا وحید شروع بشه
پسرکوچولوی من پسر ارومی بود البته تاهمین امروز که دارم مینویسمبعدشو نمیدونم چی میشه
انقدزمان سریع میگذشت هنوزباورنداشتم سه نفره شدیم فقط میفهمیدم تو تمام زندگی من و باباوحید شدی فدات بشم
اینم یکسری عکس ازدوهفته اول زندگیت
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)