پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 27 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

یه دونه پسر دارم من قند عسل دارم من:)

1398/11/5 8:36
نویسنده : مامان ملیحه
877 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

وای باورم نمیشه از دوسالگی اینجا پستی نگذاشته ام . این مدت سر کا ر که کلا مشغول بودم تو خونم همش حواسم به کار بود . برعکس تو این چندماه انقد شیرین شدی که قابل گفتن نیست

یه عالمه شعر یاد گرفتی مثلا

یه توپ دارم قلقلیه

خروس چاق و چله نشسته رو پله

دویدم و دیویدم تا به کلاس رسیدم

سوره توحید و عصر و صلوات

وان توتری فور

یک تا ده

لی لی حوزک

خیلی حرف میزنی و شیرین حرف میزنی میخام بچلونمت

دقیقا بعد تولدت یک اتفاق دیگم افتاد مهر بعد ازدوسالگی تو رفتی طبقه پایین مهد کودک پیش خاله جدید خاله مریم و این برا من سخت بود که باز تو با یه تحول جدید روبرو شدی

اما همون خاله مریم یه عالمه شعرای قشنگ یادت داد.

الان که مینویسم دو سال و هفت ماهته . 5 بهمنه سالگرد عقد من و باباوحید .

من برای بابا یک تابلوی ویترای سفارش دادم - ویترای نقاشی روی شیشه است طراحی سه تار ساز مورد علاقشو سفارش دادم . باباهم فعلا به من فقط یه دسته گل داده:))))

دوستت دارم عزیزم ماهان قشنگم منو ببخش که هی وقت کم میارم

وای یادم رفت بگم بشدت علاقه به سه راهی و سیم و شارژر داری تاجایی که بابا رفت پریز  روکار برات گرفت باش بازی کنی که دیگه به پریز اصلیا دست نزنی:دی

این عکستم دقیقا مال همین روزه . اون بلیذ قشنگتم مادر تو تولد رهام بهت داده. مرسی مادرجون مهربون

پسندها (2)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
5 بهمن 98 12:35
ای جان خدا حفظش کنه براتون😘 خوشحال میشم ما رو دنبال کنید🌹