پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 27 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

چهارده ماهگی

1397/6/13 12:45
نویسنده : مامان ملیحه
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق من . این روزا خیلی گرفتار کارم نمیرسم بیام بنویسم

چهارده ماهگی سن شیرین تو والبته به شدت وابستگی تو هست

ازچهارده ماهگی تا پانزده ماهگی یاد گرفتی بگی دق دق دق ، عاشق بازی لی لی حوزک و اتل متل شدی . ازمامان جون یادگرفتی. این اولین بازی محاوره ای ما هستش . خودت انگشتتو میزاری کف دستت میگی لی لی :_*

هم شیرین و خوشمزه شدی هم بشدت اذیت کن و خرابکار

عاشق جوراب و کفشی

تامیگیم بریم کوچه میری سراغ جورابا و کفشات:))))))

این روزاتو خیلی دوست دارم دلم نمیخاد این لحظه های خوش اخلاقیت وشیرینیت زود تموم شه

من دوستت دارم عزیز دلم تو هم مارو دوست داشته باش:_*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)