پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 28 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

سونوگرافی آخر(پسرم بالاخره چرخید:)

1396/4/6 12:35
نویسنده : مامان ملیحه
349 بازدید
اشتراک گذاری

حسابی فکرم درگیربود که بالاخره من زایمان طبیعی میکنم یا سزارین دلم بیشتر به طبیعی بود ولی

دوست داشتم این حس رو با تمام سختیش تجربه کنم

خانم دکتر گفته بود اگه این هفته نچرخه باید وقت سزارین تعیین کنم

منم سپردم به خدا گفتم هرچی نتیجه سونو بگه همون صلاحه لابد

بالاخره فردای عید فطر رفتیم آخرین سونو رو دادیم و همون اول اقا دکتر گفت سفالیییییییییییییییییکه :)

منم دیگه تصمیم جدیه جدی شد حسابی

و حالا باید منتظر میموندم تا ببینم شما کوچول موچول کی قراره بیایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)