پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

کلاس بارداری

1396/1/21 8:57
نویسنده : مامان ملیحه
115 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز یکشنبه اولین جلسه کلاس بارداری بود که ازطرف مرکز بهداشت  پایگاه خرم ثبت نام کرده بودم .

بلوارامین -مرکز رویش - خانم رشیدی

جلسه اول که خیلی خوب بود من به همراه هشت تا مامان دیگه درکلاس حضور داشتیم با یه مربی شوخ و باحوصله خانم رشیدی که در مورد بهداشت فردی و پوزیشن های نشستن ایستادن و خوابیدن برامون صحبت کرد و من خیلی دوست داشتم مباحث و فضای کلاس رو

شب که رسیدم خونه همه رو تندتند برای بابا وحید تعریف کردم اونم از اینهمه انرژی خندش گرفته بودخندونک

البته توزمانی که من کلاس بودم باباوحید یه عالمه ماهی پاک کرده بود که کلافش کرده بودخستهخندونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)