پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

فرآیند انتخاب اسم

1395/12/5 14:45
نویسنده : مامان ملیحه
154 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه تو اون خونه که بودیم با بابا وحید حرف بچه و اینا میشد

میگفتم اگه پسر شد ماهان قشنگه اگرم دختر شد نازگل(علت این اسم نازگل یه رازه که فقط به پدرت گفتم )

اما نمیدونم چرا بعد ازاینکه پدرمادرا به طورواقعی نی نی دارمیشن تو انتخاب اسم تردید میکنن

ماهم بعد اینکه فهمیدیم یه فرشته پاک یه مخلوق خدایی قراره عضو جدیدمون بشه اسم های مختلف رو از ذهنمون رد کردیم

بدیش اینه الان باید هم به اسم پسرفکرمیکردیم هم به اسم دختر تازه وقتی معلوم بشه باید ازاول به یکیش با تمرکز فکرکنیمخندونک

من برای پسر اسمهای معین مبین معراج ماهان نوید رو تو ذهنم لایک کردم پدرت هم با ماهان ایلیا و... موافق بود

برای دختر من با نازگل و مهربان خیلی موافق بودم پدرت با اسم های بهار-نازگل - رها- ریحانه و نرگس..

تو اسم زهرا و ریحانه هم توافق داشتیممحبت

حالا منتظریم جنسیتت بعد ازسفرمشهد معلوم بشه و باتمرکز رو اسمت فکرکنیم:)

البته تو این مدت خاله فهیمه هم اسم های زیادی پیشنهاد داده هم برای دختر هم پسر که بعضیاشو نوشتم بهش فک کنم مثل آرمان- صبا و ...

*******************************

بالاخره در هفته اول اسفند مشخص شد که شما گل پسری و دیگه تمرکز ما رفت روی اسم های پسرونه و منتظر پیشنهادهای بقیه هم بودیم

من خودم از اسم های ماهان معین خوشم میاد بابا وحید هم با ماهان موافقه - اسمهای ایلیا سپهر- امید پارسا رو هم گفته .

خاله فهیمه میگه آرمان با تاکید زیاد :دی

زن عمو هم میگفت رسا

فعلا تا این تاریخ که برات مینویسم به تصویب نرسیده هنوز:دی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)