پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 19 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

27شهریور چهارمین سالگرد عروسیمون با ماهان چهارده ماهه

1397/7/3 12:56
نویسنده : مامان ملیحه
215 بازدید
اشتراک گذاری

بله 27 شهریور امسال چهارمین سالگرد عروسی من و باباوحید بود مصادف شد باشب تاسوعا اما من پیش دستی کردم یه هدیه بردم غافلگیرانه محل کاربابا

این اقابابا رودست خورد حسابی کلایادش رفته بود

البته گفت بعد تاسوعاعاشورا جبران میکنه هنوز نکرده به روش نیاوردم :دی

تو هم به روش نیار:دی

من هردوتون رو دوست دارم عاشقانه ولی گاهی وقتا فشار روم زیاده دست تنهام اذیتای بچگی تو هم بیش از بچه های دیگس بخاطر وابستگی شدیدت به من

منو بخاطر روزای بدم ببخشید هردوتون

بعدا نوشت: باتشکرازاین پست که بابا خوندو یادش افتاد و هدیه ظرفای خوشکل خرید:))

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانمامان
3 مهر 97 13:30
مبارکه
مامان ملیحه
پاسخ
ممنون مامان عزیز
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
3 مهر 97 13:31
چهارمین سالگرد ازدواج تون مبارک. گل
مامان ملیحه
پاسخ
ممنون عزیزم
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
3 مهر 97 17:40
مبارک باشه انشاالله خوشبخت بشین...