پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 26 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

سفرشمال- سیزده ماهگی

1397/5/13 9:25
نویسنده : مامان ملیحه
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام . سلام به جیغ جیغوی خودم که این روزا حسابی کارش شده جیغ زدن . پسرکم تعطیلات تابستانی بابا امسال شد هفته اول مرداد . ماهم تصمیم گرفتیم سه تایی بریم شمال ازطرف اداره مامان. چون شما یکم بد قلقی میکردی توجمع باباترجیح داد سه تایی بریم .

بااین حال ، حال من وقتی خوبه که شما دوتاخوب و قبراق باشید . همین برام کافیه

ما رفتیم چمخاله هتل ستاره دریا. پارسال چهارماهت بود که رفتیم ولی خیلی گریه کردی تو مسیر و ما اذیت شدیم حسابی امسال نهم تا سیزده مرداد رفتیم یعنی سیزده ماهگی شما

امسال خداروشکربهتربودی مخصوصا توماشین همکاریت بهتربود زیاد میخابیدی

روزاول سرراه رفتیم نمک ابرود و تلکابین . من استرس داشتم اما خداروشکر شما حال کردی تو اون فضا . تاحالا تجربه نداشتم با بچه برم تلکابین هیجان و ترس باهم بود:)))

فرداش رفتیم بندرانزلی . باشما فسقل قایق موتوری هم سوارشدیم :)) جالبه باد بهت میخورد کیف میکردی

فقط با رستوران مشکل داشتی مینشستیم غذابخوریم خودت که غذارستورانو نمیخوردی اصن نمیزاشتی ماهم بخوریم هی جیغ میزدی ابرومون میرفت:))

یه روزم رفتیم جواهرده - رامسر بد نبود اونجاهم

روزاخرم رفتیم خلخال زادگاه پدری. سفراول خلخال با ماهان غرغرو :دی بابا نگاش به در خونه قدیمیشون افتاد گفت دلم گرفت من با خونمون خدافزی نکرده بودم . رفتیم میرعدیل- چشمه ازنو - تازه بارونم اومد.

خداروشکر مسیربرگشت که یک کله و بی توقف اومدیم خیلی خوب همکاری کردی ممنونم ازت

این سفر برای من و بابا درکنارتو خیلی لذت بخش بود عزیزم

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
31 مرداد 97 20:11
محبت