پسرمون ماهانپسرمون ماهان، تا این لحظه: 6 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامان ملیحهمامان ملیحه، تا این لحظه: 36 سال و 24 روز سن داره
باباوحیدباباوحید، تا این لحظه: 36 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

دلنوشته های مامان ملیحه

آشوبم

ماجراهای رفت و برگشت مهد

1397/4/26 10:39
نویسنده : مامان ملیحه
320 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم . امروز میخام برات ازمشقت های مهد بردنت بگم

صبحا که میخایم بریم شما خواب هستین ولی بلندت میکنیم یه غرو لندی میکنیم باید بهت شیر بدم تا بزاری به صندلی ماشین وصل کنیم. اول آقابابا رو میزاریم سرکار بعد شما رو الهی بمیرم خواب الو میزاریم مهد بعدم مامان خانم تشریف میبرن سرکار

اسم مهد هم مهد درخشش هست با مدیریت خانم برزگر که خانم خیلی خوبیه

مربیای شمام خانم حاجیلو هستن و خانم سلطانی که خیلی مهربونن

صبحا خانم حاجیلو تحویلت میگیره عصر خانم سلطانی تحویل میده:|

برگشتنه قضیه برعکسه اول من راه میفتم بعد شما رو برمیدارم یه خوراکی میدم دستت بزاری به صندلی وصل کنم بعدم میریم اخرین نفر اقا بابا رو برمیداریم. به جورایی برا خودم راننده سرویسم :))

تا بابا بیاد پایین من با شما گپ و گفت میکنم تا سه تایی بریم خونه.

اینم یه فیلم از گپ و گفت من و شما قلقلی در انتظار اومدن بابا به ماشینقه قهه

ماهان درمسیربرگشت مهد

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان صدرامامان صدرا
26 تیر 97 13:32
ای جونم همیشه شاد و سلامت باشین❤
مامان عفیفهمامان عفیفه
29 تیر 97 10:30
الهی
گناه  داره
کاش براش پرستار بگیرین بیاد خونه که راحت بتونه بخوابه
مامان ملیحه
پاسخ
به پرستارغریبه نمیشه اعتمادکرد اخه :|
مامان عفیفهمامان عفیفه
31 تیر 97 12:23
یه خانم اشنا پیداکنین
کدوم شهرین؟
مامان ملیحه
پاسخ
قم هستم . آشنای قابل اعتماد پیدانکردم . خواهرمم مسیرش به خونه و محل کار من خیلی دوره .رفت و امد سخته
مامان عفیفهمامان عفیفه
31 تیر 97 12:23
کدوم شهرین؟
مامان عفیفهمامان عفیفه
2 مرداد 97 12:23
من قم دوستانم زیادن
ازشون بپرسم ببینم اشنا دارن
مامان ملیحه
پاسخ
ممنون
مامان عفیفهمامان عفیفه
3 مرداد 97 16:51
سلام یکی از دوستانم توی گروه گفتن چندنفر اشنا دارن.اما وقتی گفتم من از شما شناخت ندارم، منصرف شدن اگر خواستین یه شماره تلفن توی وبم برام بذارین ببینم میتونم راضیشون کنم باهاتون تماس بگیرن یانه